Reklama na autobusach – skuteczna czy nie?

Reklama na autobusach – skuteczna czy nie?

Grudziądz, Inowrocław, Kielce, Olsztyn, Płock, Szczecin, Toruń, Bydgoszcz – jest tyle miejsc, gdzie na co dzień mamy do czynienia z komunikacją miejską. Autobusy, tramwaje, które przystosowane są do obsługi całego miasta. Czy jest to dla nas tak jawne, że oto komunikację miejską można wykorzystać jako miejsce, gdzie można zareklamować swoje usługi? Stojąc w korku, podziwiając zza szyby swojego auta przejeżdżające obok nas pojazdy komunikacji miejskiej, na pewno nie myślimy o tym, aby i tam umieścić swoją reklamę. A szkoda, ponieważ jest to jedno z najlepszych miejsc, gdzie taką reklamę można właśnie umieścić. Dlaczego reklama w autobusach i w tramwajach jest tak ważna?

Dobra reklama w autobusach

Można być zaskoczonym tym, ale jest kilka takich firm, która bardzo chętnie zajmie się umieszczeniem reklamy w środkach komunikacji miejskiej. Jedną z takich firm jest chociażby https://autobox.com.pl/. Ich główna siedziba znajduje się w Olsztynie, ale nie tylko tam umieszczają oni reklamy swoich klientów. Dzięki temu, że stosują oni system komunikacji wizualnej AutoBOX, można z nich korzystać w wielu innych miastach, jak chociażby: Warszawa, Łódź, Katowice, Trójmiasto, Wrocław, Szczecin, Poznań, Lublin, Bydgoszcz, Białystok, Olsztyn, Toruń, Gorzów Wielkopolski, Częstochowa, Kielce i wiele innych miast. Jeżeli ktoś zajmuje się prowadzeniem własnej działalności gospodarczej, to jak najbardziej może zdecydować się na współpracę z tą firmą lub z wieloma innymi, jakie można znaleźć na terenie całego kraju. Osoby, które nadal nie są przekonane dlaczego reklama na autobusach jest tak skuteczna, powinny poznać teraz wagę takiego sposobu przekazywania informacji.

Dlaczego warto?

Dlaczego reklama w autobusach, tramwajach, czy też na środkach komunikacji jest tak ważna? Wśród najważniejszych czynników można wymienić:

  • mniejszą ignorancję – siedząc w domu, oglądając telewizję, widząc reklamy zawsze przełączamy na inny kanał, jeżeli widzimy reklamę. Trzeba to powiedzieć jawnie – społeczeństwo nie lubi reklam i jeżeli tylko może, unika ich jak ognia. Tylko, że reklamy w komunikacji miejskiej nie da się ignorować. Co więcej, czasem z nudów (w szczególności, jeżeli mamy do pokonania długą trasę), zaczynamy przyglądać się plakatom, jakie umieszczone są w autobusie. Automatycznie dociera do nas informacja, chociażbyśmy i tak chcieli ją zignorować.
  • efektywne wykorzystanie czasu – tyczy się to szczególności reklam, które ukazywane są wewnątrz pojazdów na specjalnych reklamach. Ludzie przyglądają im się czasem z nudów, chcąc w ten sposób zabić dłużący im się czas.
  • szybka reakcja na ofertę – klient dostrzegając ofertę, która go zainteresuje, ma możliwość szybkiego czasu reakcji. W szczególności, jeżeli ma pod ręką smartfon z szybkim łączem. Od razu można odnaleźć daną firmę, aby dokładnie zapoznać się z jej usługami.
  • oszczędność czasu i pieniędzy – zamiast biegać po mieście, starając się wywiesić plakaty w różnych miejscach, zlecamy firmie umieszczenie plakatów w komunikacji miejskiej, dzięki czemu można zaoszczędzić spore pieniądze.
Previous PostNextNext Post